Kom naar onze Open Dag

Ben je een liefhebber van jeu de boules of nieuwsgierig naar deze gezellige en strategische sport? Dan nodigen wij jou van harte uit op onze Open Dag.

Datum: Zondag 10 november 2024
Tijd: 12:00 tot 17:00 uur
Locatie: Sportpark de Alsie, De Buskes 5 in Diessen

Of je nu een doorgewinterde speler bent of voor het eerst kennis wilt maken met jeu de boules, er is voor ieder wat wils. We hebben een boordevol programma samengesteld om je een geweldige dag te bezorgen. Al het benodigde speelmateriaal is aanwezig.

Minimum leeftijd 12 jaar.

Bij goed weer spelen op onze buitenbanen en bij slecht weer op de binnenbanen in onze hal.

Wat kun je verwachten?

• Demonstraties door ervaren spelers

Laat je inspireren door de technieken en strategieën van onze beste spelers.

• Introductielessen voor beginners

Nooit eerder gespeeld? Geen probleem! Onze ervaren spelers helpen je op weg met de basisregels en tips.

• Toernooitjes en wedstrijden

Doe mee aan onze spannende mini-wedstrijden en maak kans op leuke prijzen. Zowel beginners als gevorderden zijn welkom!