Wie zijn wij?

JdB vereniging “De Onvermoeide” bestaat al ruim 30 jaar. We zijn begonnen in de buurt van de oude molen in Diessen en onze naam is daar naar genoemd. We zijn een actieve vereniging met ca. 50 leden. Naast het sportieve element vinden wij de sociale contacten erg belangrijk.

Op sportpark De Alsie hebben wij ons eigen accommodatie.

We hebben een clubgebouw en een overdekte hal met 8 banen. Daarnaast hebben we nog 20 buitenbanen. Dus ongeacht het weer is boulen het hele jaar mogelijk. In onze sportkantine is het na het spelen gezellig vertoeven.

De banen worden niet alleen voor onze eigen leden gebruikt maar ook voor het houden van toernooien. Met de omliggende dorpen hebben we een winter- en zomertoernooi en met de Diessense kermis houden we ons zeer bekend Internationaal Kermis toernooi. Verder nog het Snert- en Carnavalstoernooi

Dan nemen we ook nog deel aan de Nationale Sportweek, het Hilvertoernooi met Hilvarenbeek en Biest-Houtakker en we organiseren  een toernooi voor de buurtverenigingen uit Diessen en Baarschot.